Blog Sakinleri

23 Ocak 2014 Perşembe

Yakası Tüy Desenli Gömlek& Siyah Kaban


Kargoların hafta içi toplu elime ulaşması ; bunaltıcı geçen iş günümü renklendirdi.Seçim yaparken insan hayli zorlanıyor online alışverişlerde ama çok şükür ki ne seçtiysem göründüğü gibi hatta bazıları daha bile güzel geldi.Üstelik şu an kombinde gördüğünüz her bir parça elime oldukça hızlı ulaştı.


Siyah beyaz benim için dolabın olmazsa olmaz renkleri.Her şekilde rahatlıkla kullanılabilecek bir kaç parça kıyafet dolabımızda bulunduğu zaman "ne giymeliyim" derdini daha az yaşıyoruz.

En azından "hiç bir şeyim yok" demden önce o joker parçalara elimiz gidiyor :)

Gömlek sever oldum son bir yıldır ve özellikle kol,yaka detayına bayılıyorum.

Bir kot bir tshirt yerine bir kot bir gömlek dedim ve montum,çantam da tamamsa yeni bir iş günü başlasın diyerek evden ayrıldım :)

Çanta öyle kaliteli çıktı ki;içini de görün istedim,daha net anlaşılması için;


Havalar çok dengesiz Ankara'da ve hal böyleyken insan hiç bir şey yapmak istemiyor.Tüm gün izinlisin ,git yat evde deseler hiç hayır demem :)Bu arada kabanın kumaşı sıcakcık tutuyor ama yine de ancak bu havalar için uygun.

                                            Daha soğuk günlerde kullanımı zor..Detaylı yüzüklerle kullanılacaksa dikkat edilmeli.İp çekme hadisesi yaşanmaması için.

Yine de perşembe olduğundan haftasonuna yaklaşmanın verdiği sevinç yok değil.

Hepinize kucak dolusu sevgiler,


                                                 Kot:Colins
                                                 Kaban:sheinside
                                                 Gömlek:Persunmall
                                                 Çanta:Lovelyshoes

***Kıyafetlere ve fiyatlarına ulaşmak için fotoğraflara tıklamanız yeterli***

4 yorum: