Blog Sakinleri

12 Aralık 2013 Perşembe

Elbise Dediğin...

Black Long Sleeve Lace Hollow PU Leather Dress

Çalıştığım iş yerine çok şükür ki serbest kıyafetle gidebiliyoruz.Hal böyle olunca etek,elbise,kot dolapta baş köşeye oturuyor.Çalışan 2 kız olduğumuzdan dolayı elbise,etek gibi kıyafetleri çok fazla giyemiyor olsak ta almaktan geri kalmadığımız aşikar.
 Çeşit çeşit baskılı,volümlü elbiseler her zaman kurtarıcıdır.Giy çık işini sevenlerdenseniz şayet elbise tam size uygun bir seçim.
Black Long Sleeve Portraits Print Velvet DressOrange Long Sleeve Animal Embroidered Ruffle Dress
 Altını üzerine,üzerini aksesuara uydurma derdi olmadan bir çanta bir küpeyle dahi şık olmak işten değil.
Gold Silver Long Sleeve Embroidered Flare DressWhite Long Sleeve Floral Pleated Dress
Geçtiğimiz postlarda yeni yıl dedik,şıklık dedik...Elbise olmadan olur mu hiç dedik ve şimdi sizler için bir kaç örnek daha seçtim.
Rose Red Round Neck Three Quarter Length Sleeve Flare Hem Dress (Ship in 12/25)
 İsteyen siteye girer inceler,istemeyen gider terziye diktirir :)Vardı ya hani dizide "isteyen alır gider ,beğenmeyen bırakır kaçar" mıydı :)
Multi Long Sleeve Geometric Print Bodycon Dress
Herkes "siyah elbise her dolapta olmalı" der ki çok haklılar.Ben de siyahın yanı sıra renkli ve baskılı modeller de seçtim ki bu kar kış,gri günlerde biraz olsun içimiz renklensin :)Daha fazlası için buyrun feeluxury'e tık tık

3 yorum:

  1. 2. fotodaki elbiseye bayıldım

    YanıtlaSil
  2. güzel elbiseler özellikle 1 ve 2. buarada yılbaşına özel çekiliş düzenliyorum katılmak istersen beklerim.

    YanıtlaSil
  3. Beyaz elbise çok orjinal!

    YanıtlaSil