Blog Sakinleri

21 Mayıs 2013 Salı

Pembe Pantolon Günü


 İş yerinde güneşi göremeyen insanlar olarak yaşasak ta;biliyoruz ki yakıcı,kavurucu günlere çok az kaldı.Hava güzel,insanlar neşeli...
Large
Güne renk katmak adına elinizden bir şey gelmiyorsa(malum pazartesi sendromu)en azından kıyafetlerinizi o gün renkli seçin ve aynaya bakıp gülümseyin :)Emin olun her şey çok daha güzel olacak gün sonuna dek.Renkli pantolon kullanmayı seven kaç kişiyiz,söyleyin bakalım?

Ben pembe pantolonuma o gün pudra rengini yakıştırdım ama size bol bol ilham verecek görsel de bulmayı ihmal etmiyorum;

Answers

5 yorum:

  1. evet benim de var bir pembe pantolonum bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. sorma canm aynen hep floresan altlarında ömür gidiyor iş yerlerinde...pembe pantolon edinmeliyim..sevgiler

    YanıtlaSil
  3. pembe&beyazın uyumuna bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  4. bende bebek penbesi ve beyaz kombin yapıyorum yazın:)

    YanıtlaSil