Blog Sakinleri

1 Mart 2013 Cuma

Sanatsal Mim

                           
 Melodram da olmasa mim cevaplayacağım yok :)Önce ona kucak dolusu sevgiler gönderiyorum,sonra soruları cevaplıyorum;
1- Kedi olsaydınız hangi cins kedi olurdunuz?
    
                                          
                                                                     Kaynak

Ankara kedisi olurdum.Ankaralı olmamın bunda etkisi büyük tamam ama özelliklerini şöyle bir sıralayınca,gönül rahatlığıyla söyleyebiliyorum ki benden olsa olsa Ankara kedisi olur ;

**Birlikte yaşadığı kişiye derin bir sevgi duyar ve karşılığında da aynı sevgiyi almaktan hoşlanır. Sahibi nerede olursa olsun ve ne yaparsa yapsın, yaptıklarından haberdar olmak için yanında olur. Sahibini oldukça abartılı sevgi gösterileriyle ödüllendirir fakat birşeyi yapmaya niyetlendiği zaman, en akıllı insan bile onu yolundan geri çeviremez. Yaptığı herşeyi ustalık ve çeviklik ile yapar.

2- Enstrüman olsaydınız hangisi olurdunuz?
Aslında ben zor çalınabilen ama çalınınca da herkesi derinden etkileyen bir şey olurdum.İlk aklıma gelen Ney.Hem herkes kolay kolay ses çıkartamaz,hem de çalabilmek için tümüyle ona odaklanmak gerekir.

3- Hangi yazarın yazım tarzını kendinize yakın buluyorsunuz?
Zeki Kayahan Çoşkun'un tüm kitaplarını karnım ağrıyana dek gülerek okudum ve tarzını çok sevdim.Hem samimi hem esprili hem de gerçekleri pat diye yüzümüze vurabilecek kadar cesur.Ha kendisi aslında radyocudur ama bir yazar olarak ta başarılı.Kitap nasıl bitiyor anlamıyorsunuz.
4- Ruhunuzu anlatan şehir?
Nereye gidersem gideyim Ankara benim için çok özel.Doğduğum,büyüdüğüm,doyduğum şehir.Ankara ben gibi;gün ışırken cıvıltılı,karmaşık,süslü,güzel,yer yer tehlikeli,akşam olunca bir o kadar mahsun,yalnız,sessiz...

5- En sevdiğiniz sanat dalı?
Tiyatro ve Resim hep ilgimi çekmiştir.Zaman zaman tiyatroda zaman zaman da resimde çeşitli etkinliklerde yer almışlığım var.Yaşıtlarım Şirinlersiz yapamazken ben Trt'deki ressam amcayı hayran hayran izlerdim.Yalnız resim öyle bir şey ki sürekli gelişime açık.Eliniz pas tuttu mu her şey sil baştan.Ama sabredip uğraşır,üstüne giderseniz ortaya çıkanlar karşısında gözleriniz ışıldıyor :)



4 yorum:

  1. Ankara kedisinin bu özelliklerini bilmiyordum bak.:) Ama Ankaraya ilk geldiğim sene aydınlıkevlerde yurtta kalırken sokak kedi doluydu ve hepsi devasa boyutlardaydı şok olmuştum.:)

    Türkleri anlama kılavuzunu bende okumuştum, gerçekten çok eğlenceli.:)

    Cevapların için çok teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de okudukça şaşırdım.Biz kedilerimize iyi bakıyoruz da ondan :)Böyle kitapları seviyorum bir çırpıda bitiyor.Belki edebi açıdan yoksunlar ama olsun keyifle okunuyor,amaçları da bu değil mi zaten :)

      Rica ederim benim için zevkti :)

      Sil
  2. teşekkür edeirm canım :) Ankaralı olmak bir başka

    YanıtlaSil