Blog Sakinleri

1 Mart 2013 Cuma

İlham Verenler

dıy-kendinyap-doityourself--ilginçfikirler-amazing-diy
Karpuz zamanı gelse de yapsak.Hmm nasıl güzel olur damla çikolatalı öyle.Görseller bile iştah açıyor,kendisi önümüze konsa kim bilir nasıl yenilir.
dıy-kendinyap-doityourself--ilginçfikirler-amazing-diy
Dekorasyonda renk cümbüşünü sevmiyorum.Sade olan mekanlara renk katmaksa harika.Bunu ister tek bir çiçekle yaparsınız,ister gösterişli ve renkli avizeyle.Bu arada duvar kağıdı sanıp aldanmayın,özel rulolarla duvara desen yapıldığından daha önce de bahsetmiştim.Üstelik desen çeşitliliği de oldukça fazla.İhamınız bol olsun <3



6 yorum:

  1. ben karpuzlu böyle bi tarif görmemiştim hiç, damla çikolatayla karıştırmak aklıma gelmezdi, hani kavunun içine dondurma koyulduğunu gördüm ama bu çok ilginç bişey:))) yaz gelse de yapsak :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tarife bayıldım.Çıksın karpuzlar da bol bol yaparız :)

      Sil
  2. İnanılmaz lezzetli gözüküyor:) Çokta yaratıcı olmuş dediğin gibi yaz gelse de yapsak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene yaz çabuk gelecek gibi,yapar yapar yeriz :)

      Sil
  3. Avizeyi beğendim severim böyle renkli şeyleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle soft renkli ortamlarda canlı renk, tek bir obje dahi bulundurulsa harika görünüyor :)

      Sil