Blog Sakinleri

3 Şubat 2013 Pazar

Son zamanlarda...


 
Ey okuyucu :)Yok yok şimdi sitemkar bir sesleniş  olmasın,ama bu aralar nerelerdeyim merak eden yok mu canım?Yine de güzel yorumlarınızı okuyorum,yayınlıyorum,sevdiğim blogları okuyorum,yorum bırakmaya çalışıyorum ama sallapatı bir şeyler yazmak istemediğimden paylaşacaklarımı şimdilik kısa süreliğine biriktiriyorum.


Ne oldu süslü'ye diyenlere müjdem var;işe başladım ve çok şükür ki şimdilik hiç bir sıkıntı yaşamadım.Tabi henüz cicim ayları,1 hafta oldu ama ne demişler;nasıl başlarsan öyle gider :)

 Biliyorsunuz daha önce iş arama maceralarımı sizinle paylaşmıştım uzunca bir yazıyla.Bu kadar hezeyandan sonra ümidim kalmamıştı ama  çok şükür bir anda denk geldi ve sanıyorum kısmetim olan yere girdim :)

 İnşallah hepimiz için bu yıl güzel geçer.İş isteyen herkes umarım istediği gibi,huzurla çalışabileceği yerlerde işe başlayabilir.Gelelim bir diğer hususa;takibimde olan tüm blogları okumaya çalışıyorum ama bu sıralar dediğim gibi yorum yazmaya ya da yeni post girmeye pek vaktim olmuyor.Bugün ve yarın gözden kaçırdığım yazılarınızı,yorumlarınızı okuyacağım,cevaplayacağım ve aramıza yeni katılanlar;hoş geldiniz pembe dünyam'a :)


 Son zamanlarda yine Rossman'dan bir kaç şey aldım.Yakında yazısını yazmış olurum.

Görmeyenler için ;Melodram harika bir hediyeleşme etkinliği düzenliyor.Üstelik öyle güzel düşünerek etkinliğin çerçevesini belirlemiş ki...Yalnız katılım sayısı sınırlı,an itibariyle 5 kişi daha katılabilecek.Böyle güzel etkinlik zor bulunur,kaçırmayın ;)
Blogvin üzerinden beni takip etmek için tıktık

15 yorum:

  1. Benim aylardır sorunum olan bir noktaya değinilmiş :((( hayırlı olsun süslü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslına bakarsan benim iki yıldır içinde bulunduğum durumdu işsizlik.Okul bitiyor ama iş bulunamıyor malesef.Ya da bulunan işler okuduğumuz okula denk gelmiyor.
      Önceki yazımı okuduysan ne zorluklar atlattım göreceksin.İnşallah istediğin gibi bir iş sen de bulursun canım.Çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. işin hayirli olsun :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim.İnşallah sorunsuz şekilde devam eder bu süreç.

      Sil
  3. Hayırlı uğurlu olsun canım, çok sevindim :) inşallah seni tatmin edebilecek uzun soluklu bir iş olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için.Böyle yorumlarla mutlu oluyorum :)İsteyen herkes gönlüne göre bir iş bulur inşallah.Uzun soluklu olmasını ben de çok isterim.İlk iş tecrübem :)

      Sil
  4. İşin hayırlı olsun canımmm çok sevindim, şu zaman da gerçekten iyi bir iş bulabilmek
    mucize.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melo'm çok teşekkür ederim.Sen de bir an önce bitir okulu eminim istediğin gibi bir iş bulacaksın.Eskiden ekmek aslanın ağzında derlerdi ya hani şimdi midesini de geçmiş kana karışmak üzere...

      Sil
  5. Çok sevindim işe başlamana, hayırlı olsun inşallah. Darısı başıma bir de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdacım çok teşekkür ederim.Amin ,amin çok daha güzel bir iş bulabilirsin inşallah.Ama şuna emin ol İstanbul'da iş bulmak Ankara'da iş bulmaktan çok daha kolay.En azından buradaki gibi illaki tecrübeli olacaksın dayatması yok.

      Sil
  6. Bircogumuzun ortak sorunu sanirim..Bizim gibi egitimli gencleri bu duruma dusurenlerin ayibi..senin icin cok sevindim..umarim isinde cok mutlu olur cok guzel tecrubeler edinir ve daha iyi noktalara gelirsinn:)))Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın.Okulu bitirip iş bulamamak çok yıpratıcı,çok zor.Aslına bakarsan,önceki yazımda da yazmıştım başıma geleni,eğitimin çok iyi olmasın,tecrüben olsun ,işi biliyor ol üç beş adım önde oluyorsun.Tabi bu demek değil ki öyle yapmak gerek ama malesef tablo bu.
      Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için,inşallah hepimiz istediğimiz gibi işler bulup,huzurlu ortamlarda çalışabiliriz.Sevgiler ;)

      Sil
  7. işin hayırlı olsun canım çok sevindim başarılar dilerim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.İnşallah benim için güzel bir başlangıçtır ;)

      Sil
  8. Hayırlı olsun :) Ben daha üniversitede başladım çalışmaya, sonra da hep çalıştım. Umarım iş hayatın istediğin gibi olur...

    YanıtlaSil