Blog Sakinleri

17 Ekim 2012 Çarşamba

Migros Kozmetik Alışverişi: Payıma Düşenler

 Bir kaç gün önce,blogları gezinirken migrosta kozmetik ürünlerde 1 alana 1 bedava olduğunu görmüştüm.Tesadüfen migrosa yolumun düşmesiyle,kozmetik reyonuna koşmam bir oldu :)Bir sürü gençleştirici,gerdirici,kırışıklı açıcı,nemlendirici kremi pas geçip BB kremleri incelemeye başladım.

Nıvea ve daha bir çok markanın BB kremi de mevcuttu.Nıveanın ürünü yeni çıkmış,satıcı kız öyle övdü ki,sanırsınız mucizeyi satıyor!Hayır ,bilmesek BB krem nedir ne değildir,sırf meraktan alınır,nasıl bir mucize ki bu diye!

Kız övdükçe ben "Hayır,istemiyorum,bildiğim ürünü almak istiyorum teşekkürler"diyorum,yok nafile!Bir ısrar bir ısrar,tek müşteri o gün ben miyim acaba diye düşünmedim desem yalan olur :)Hatta bir ara demez mi : "Sırf satılsın diye açtım ürünü bir de size sürelim,belki sizin hoşunuza gider ".

İşleri zor,anlayabiliyorum ama buğday tenli bana,karamtrak olan o koyu tonu neden sürüyorsun arkadaşım?Hadi onu sürdün,olmadı,istemiyorum dememe rağmen neden ısrarla bir de açık tonunu boca ettin elime?Üstelik bu krem pembelik veriyor,istemiyorum dedikçe yediriyorsun sıvadın iyice :)


Altı üstü Garnier BB krem istiyorum,açık ton,büyük ambalajlılardan dedim,zorla istemediğim başka ürünleri aldıracaklar bana :)Neyse,aldım sonunda garnierleri,iki tanesi 19.90(nivea bb de aynı fiyataydı).Bu kremler bana iki yıl yeter artık.

Sonra kız demez mi üç günde gözenekleri yok eden,bitkisel içerikli temizleyici de ister misiniz diye .Zaten joker kelimeleri kullandı kız,bakmamak olmazdı.Meğer bizim hatunun bitkisel dediği şey,ŞEFTALİ ÖZLÜ temizleyiciymiş.Haklı kız,sonuçta şeftali de bir bitki :))

Aynı kampanya bu üründe de vardı,birini kuzenim ,birini ben alınca 7-8 lira gibi bir ücret ödedik.Temizlemesi güzel,cildi yumuşacık yapıyor.Henüz bir kere kullandım ama hoşuma gitti.Migrosta mutluluk festivali vardı.Siz neler aldınız ?Bu ürünleri kullananlar var mı? Yorumlarınızı bekliyorum ;)

13 yorum:

  1. daha birşey almadım ama bu diadermine temizleyiciyi denemek isterim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözenekleri dedikleri gibi üç günde yok ediyorsa muhakkak denemelisin.

      Sil
  2. ama sen dunya tatlısısının canım ya! ne guzel anlatmıssın. ben de kıyamıyorum o kızlara. sırf onların satısı cok gorunsun dıye dayanamayıp aldığım oluyor. ama azıcık egıtım versınler yahu! pamuk sekeri esmer bomba yapmanın alemi yok ki di mi kuzum?
    opuyorum cok bb li yanacıklarından!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim,ne güzel yorumlar yazıyorsun :)Bir eğitim verilmese bile,en azından kozmetik bilgisi var mı yok mu bir kaç soruyla ölçülebilir.Yoksa olmadık şeyleri heba ediyorlar.Kocaman sevgiler :)

      Sil
  3. Merhabalar bloğnu kendime pinspire de hesap açmamla keşfettim ilk gözüme gelen sendin hemen bloğuna bakmak istedim cok hoşuma gitti takibe aldım..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim,hoş geldin sefa getirdin o halde :)Umarım işne yarayabilecek bir çok şeye vesile olurum :)

      Sil
  4. Ay o satıcılar, bir de sanki hiç birşey bilmiyormuşuz gibi bizimle çene yarıştırırlar, ısrar ederler, ürünü överler ya :/
    Güle güle kullan canım aldıklarını

    YanıtlaSil
  5. mrhabalaR bende yeni yeni geldim çıkamıyorum okdar cok sey varkı okumam gereken çok guzel cnım ne alIyorsan hemen paylaş akıyım bende :)bu arada bu dıaderm temızleme nasıl memnunmusun hala ??? ben nıvea kullanıyordum cıldımı kuruttu rosense dusınuyordum ama bakalım bu mıgros ankamalldakınden bahsedıorsan eger hala devam edıyormu o ucuzluk şeysii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumların için teşekkür ederim :)Ankamall'den almıştım evet ama indirim süresi bitti diye biliyorum.Yine de emin olmadığım için net konuşmayayım ama denk gelirsen mutlaka bir kaç parça ürün almadan çıkma :)Üründen memnun kaldım ama karma ciltte 5 saat falan sonra yağlanma yağpıyor sanki.Tabi net konuşmama için uzun süre kullanmam lazım.Ama şu ana dek 6 kere kullandım dediğim gibi bir miktar yağlanma yaptı temizleyici.Ama temizlemesi güzel,ilk bir kaç dakika yüzün dümdüz,pürüzsüz hale gelmiş gibi oluyor.Fazla sıkınca azcık gözlerin yaşarabilir ama nohut kadar alıp tüm yüzüne köpürterek dağıtınca ne var ne yok temizliyor.(günlük makyaj/göz hariç)

      Sil
    2. gec yorumdan dolayı kusura bakma hlbukısı yorum yazdıgım yere bakarım heb gozumden kacmış cevabsız bırakmayı sevmıyorum krşıdakiNe saygısızlık gıbı glıyor bana..
      neYse canım ne demek rıcA edErım hepsine baktım zaten bır ıkıgnde bttı saylR arada kcrdıklarımda olabıliR:)
      Evet bıkackısıden oyle duyuncA vazgecdiM watsons sootıng bb aldım bugun hattA azcık koyu geldi sonrAda kayboldu sanKi krem anamadım nere gitti emdi heralde :S :D
      goz tmızleyıcısı hala almadım goz yasarTmayan olsa cok ıyı olR sanırım dıadermıne uygun degıl ama baska bırseye bakıcAm artıK dusunuyorum hala evdekı bıtsın yada ole alırım bu ara fazla hrcAdım:/..

      Sil
  6. nivea bb kremin fondotenden farkı var mı zarar verir mi yani ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neden zaRar versin yaHU cıldı duzgunlestrir falan yazıYor arkasında krem adı usdunDe :S ıllakı zarar vercekse ıcındekı kımyasal verir evEt ama kımyasalda herşeyde var yani azda olsa maleseFki...

      Sil
    2. Şöyle ki;fondoten gibi yoğun kapatıcı özelliği yok.Hiç bir BB kremin yok.Renkli nemlendirici gibi bir şey.Ama aynı zamanda içeriklerine göre güneşten korumaları yüksek ya da cilt tipine göre farklı farklı oluyorlar.Zarar verir mi;net bir şey söyleyemem herkesin cilt tipi hassasiyeti farklı ama benim cildimde BB kremlerin herhangi bir hasarı olmadı.

      Sil