Blog Sakinleri

16 Mayıs 2012 Çarşamba

Hediye Çekilişim # 3 #SONUÇLANDI

 Merhaba kızlar.Göndereceğim ürünler ,umarım ihtiyacı olan ve kullanacak birine çıkar.Şart şurt yok.İzlemeye almanız ve mail adresinizle beraber yorum bırakmanız yeterli.Tabi isteyen bloğunda ya da diğer hesaplarında duyurabilir.Tamamen isteğe bağlı.Mail adresi olmayan yorumlar yayınlanmayacak.Kargo ücreti alıcıya ait.Gelelim ürünleri incelemeye;
 Colleen Pudra,Colleen İkili Allık(pudranın altında süngeri,allığın altında fırçası bulunuyor)
 Colleen 12'li Far Paleti
 Colleen ojeler
 Colleen Çilekli Nemlendirici
 Lapitak Krem Parfüm(60ml)
 Colleen İkili Maskara
Lapitak Ayak Bakım Kremi numuneler ve Colleen Eyeliner


                                                       Herkese Bol Şans :)


Son Katılım 29 MAYIS 

29 yorum:

  1. çok güzel ürünler tamda bunları almayı planlarken belki bana çıkar..
    zaten izleyicinim.seda karakaya

    Blog:sedakarakaya.blogspot.com

    E-mail:sedaakoz@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. tam sana göre bir hediye çekilişi olmuş, dopdolu reprenkli :)
    hediye almayı seviyorum :)
    mervesevim61@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. güzel ürünlermiş..
    iozker@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. bende katılayım duyuru şartı olmayan çekilşlerie sewiorm
    duykuaydin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. ezgi adıyla izleyicinim ben de katılmak isterimm :)
    mail adresim: eezgitemiz@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. lapitakları denemek istiyordum
    çekilişin çıktı karşıma
    umarım bana çıakr:D
    dilek7801@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. hiç bişey kazanamasamda ayak bakım kremine çok ihtiyacım var...
    çok isteyerek duyurdum
    http://agonya82.blogspot.com/2012/05/suslu-ve-pembe-dunyamdan-cekils.html
    izlemedeyim
    EMİNE YAVAŞ
    emineyvs@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım ürünlere. Ben de şansımı denemek istiyorum :)
    bslcy@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. izleyicinizim beyaduslerim@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. tam da almayı düşündüğüm şeyler diyebiliriim ayak bakım şeysi bende var ama yine de tabi bana çıkarsa çok mutlu olurum :))

    minelaltay@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. İzleyicinizim, şansımı denemek isterim.
    solmaz-a-2012@windowslive.com

    YanıtlaSil
  12. mail adresim aybike_amasyali@hotmail.com

    blogunu takibe aldım.

    bu arada ben de bir çekiliş yapıyorum beklerim, http://buzdansiginak.blogspot.com/2012/05/dr-anna-vucut-seti-cekilisi.html

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. İzleyicinim, hediyeler harika, teşekkürler :)
    annabell_lee_dk (at) yahoo.com

    YanıtlaSil
  14. merhaba izleyicinizim
    kazanan olmayı diliyorum
    ECE KALAYCIOĞLU
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. Merhaba,
    Markayı merak ediyorum, umarım denemek için vesilem sen olursun ;) Zaten izleyicinim.

    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. merhabalar blogun harika sıkı bir takipçinim izleyicin oldum sevgiler...

    kübra baştuğ
    mavimorlacivert@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. benim olsunlaaaar :)

    bagcibengisu@gmail.com

    herkese bol şans ;)

    YanıtlaSil
  18. merhabalar ben de varım tabıkı de :)
    sultankocaer@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. Merhaba:) İzleyicin oldum ve şansın bana gülmesini diliyorumm:)
    asumanasuyumm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. bayıldım hediyelere, izleyicinim bu arada.bloguma da beklerim:)

    ayakkabikrizi@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. MERHABALAR
    BENİ SEÇ BENİ SEÇ :)))
    secilparlatan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. izleyicinizim. umarım bana nasip olur. hediyeleriniz, blogunuz kadar güzel şimdiden çok teşekkürler :)

    Selda Akçay
    sosyetepazarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. izleyicinizim ben de varım :)

    bakimlikiz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. selam
    bende varımm :)
    https://twitter.com/#!/tulayoksuz ve https://www.facebook.com/tulay.oksuz.7 paylaşım linklerim
    tülay öksüz
    tulayozdemiroksuz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. izleyicinizim allığı bayıldım inşallah bana çıkaar :))

    kampanyainsani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. merhaba
    çekilişe katılmak istiyorum
    menekse3133@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. Ayyy hepsiii çokk güzel umarım benim olurlar o zaman dha güzel olurr :))
    ozgee.33@hotmail.com

    YanıtlaSil