Blog Sakinleri

24 Mayıs 2012 Perşembe

CHISSA Terracotta Farlar


Far sürmek zor iş.Hele gölge yapmak,renk geçişleri oluşturmak falan aman aman ,şöyle kalsın :)Zaten ben oldum olası ne far severim ne de yoğun ,dolu dolu makyaj yapmayı.

 Hatta ıssız adada kalsam yanıma alacağım yegane makyaj malzemesi eyeliner olur :)Yine de makyaj çantalarına sığmayacak kadar çok makyaj malzemesi satın alıyor olmam ne kadar normal acaba diye de düşünmeden edemiyorum.
 Bir çok kız far olmadan makyajı tamam  saymaz.Kalıcılığı,toz toz olmaması falan önemlidir.Far tanıtımı yapmadığımı fark etmemle bu postu hazırlamam bir oldu.İçinde pembe yansımalar olan kahve ton oldukça güzel.

 Kalıcılığı çok yok ama sabah sürseniz iyi kötü saat 3e 4 e kadar idare der.Tabi altına baz sürmek kaydıyla.Hafif görünüm sevenlerin fırçayı bir kaç kez dokundurup sürmesi yeterli olacaktır.

 Toz topak olan farlardan değil.Mor olanın rengi ne tam koyu mor ne de lila.Sümbül rengi gibi güzel ve yumuşak tonlu.
 Işıl ışıl simler var içinde.Sim sevmiyorsanız sabah için uygun olmayabilir ama akşam yemekleri için ideal.Tabi sim dediysem öyle koca koca pul pul simler değil.Minik ama parıldıyor nihayetinde.

Ürünler 8gr.Yakın çekimde de rahatça görebilirsiniz;
Chıssa markalı kozmetikler uygun fiyatlı ürünler.Bu renklerde far arayışı içindeyseniz denemekte fayda var ;)Son olarak,farların üzerinde herhangi bir numara yazmadığından belirtemiyorum.

1 yorum:

  1. mor olanın ışıltısını çok sevdim ama farla benim de pek aram yok. :)

    YanıtlaSil