Blog Sakinleri

6 Mayıs 2012 Pazar

Anneler Günü Hediye Fikirleri

86905467779436989_epefozmg_f_large

Anneler günü yaklaştıkça ne almalıyız sorusu kafamızı kurcalayıp duruyor değil mi.Klasik hediyeler;parfüm,kıyafet ve takı dışında da bir şeyler almak isteyenler buraya :)Bir ara anneme devamlı olarak çerçeve ve parfüm aldığım için ,anneler günü yaklaştıkça yine mi parfüm,yine mi çerçeve diye strese giren annem oluyordu :)Ama son 6-7 yıldır durumlar fazlasıyla değişti.Yıllar önce seçimlerim her yıl benzerlikler gösterse de ,büyüdükçe daha  işe yarar şeyler almaya başladım .
File8128_large
Kimi zaman tencere,tava,yeni çıkan bir mutfak aleti ya da güzel bir akşam yemeği derken bu yıl ne almalıyım sorusuna hala cevap bulamadım.Bu durumda olan tek kişinin ben olmadığımı düşünüyorum ve hem kendim hem de sizler için hediye seçenekleri oluşturdum.Kim bilir belki sizin aklınıza gelmeyen hediye benim aklıma gelmiştir ;

Matraş Ayakkabı 295 TL     79 TL
                                                                         189 TL     69 TL
Matraş her yıl olduğu gibi bu yıl da anneler gününe özel %30 indirim yaptı.Hazır indirimdeyken ,annesine ayakkabı almak isteyenler Matraş'a bakmadan karar vermesin.

Çanta almak gibi bir fikriniz varsa ve bütçeniz 100liraya kadarsa Matmazel'in indirimli ürünleri arasından seçim yapabilirsiniz.
549,00 TLFiyatı: 274,50 TL 
299,00 TL 
Fiyatı: 149,50 TL
Esseden seramik tava/tencere alınabilir.Oldukça sağlıklı ve kalıcı bir hediye :)Ya da balkonlarda,bahçelerde güzel muhabbetlere eşlik edecek çay takımı...
TEFAL EXPRESS COMPACT GV7080 ÜTÜ
Eğer dikişle uğraşan bir anneniz varsa,en güzel hediye çeşit çeşit kumaşlar,ütü ve yeni dikiş makinası.Singer 160.yılına özel bu güzel tasarımı satışa sunmuş.Led ekranlı ve sayamayacağım kadar çok özelliği var ;)

Kahve makinası her kahve sever ailenin evinde olmalı.Anneniz de kahve tutkunuysa aklınızda bulunsun ;)



Anneye Özel Akrilik Plaket - Kadife Kutusundaİstediğin Mesajı Ver - Çikolatalı SözlerHediye sitelerinde kişiye özel bir dolu ürün seçeneği mevcut.Göz atmakta fayda var.

Hediye seçeneği oldukça çok ama bana sorarsanız en güzeli;içinde sizden bir şeyler olması.

Annenizin o güne dek gerçekleştirmek istediği ama yapamadığı bir hayalini gerçekleştirebilirsiniz,yapmayı çok istediği ama ona mucizevi görünen olayları oldurabilirsiniz ya da çok görmek istediği ama göremediği yerlere götürebilir,uzun zamandır uzak kaldığı insanlarla buluşturabilirsiniz.

Tabi yine annelerimize güzel hediyeler alalım ama yanında sevgi barındıran şeyler yapmayı da ihmal etmeyelim.Yoksa tava,tencere,ayakkabı,bunlar her zaman alınır.Önemli olan annemize onu ne kadar çok sevdiğimizi hissettirebilmek.Gözlerinde ufacık bir parıldama bile o günü eşşiz kılacaktır.

5 yorum:

  1. fikirler ck guzel ama yinede kararsiz kiymet bir karar veremiyor :P:P
    1 tane annem vardi, simdi 2 tane oldu:P
    Cok zor cok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kişiye düşünürken iki anneye almak :)Umarım bir an önce seçebilirsin ;)

      Sil
  2. ben dün aldım, pembiş tatlı bir eşarp aldım.. bu fikirlerde gayet iyiymiş ;)

    YanıtlaSil
  3. Ben anneme bir şey alamadım :( fb daki uygulamaları kullandım. dünyagöz
    n yaptığı video uygulamasını beğendim en çok. annem de duygulandı. ay sonuna kadar da hediye kazanma şansımız var bakalım bize çıkarsa bu güzel bir hediye olabilir. merak edenler için https://www.facebook.com/dunyagoz/app_166840543445560

    YanıtlaSil