Blog Sakinleri

31 Mart 2012 Cumartesi

Makyaj Temizleyici Dosyası


 Makyaj malzemelerim genellikle su bazlı ürünlerden oluşuyor,özellikle göz ürünleri.Zaten gün sonunda ,beni en çok uğraştıran ürün suya dayanıklı rimeller .Ne yaparsam yapayım bir türlü çıkmak bilmezler,malum göz altı da narin,bastırmadan yavaş yavaş dakikalarca çıkması için siler dururum.

 Bebak ürünlerini markette görüp aldım ve ilk defa kullanıyorum.Fiyatları oldukça uygun.İkisi toplamda 5-6 lira tuttu sanıyorum.Çoğu blogger bebak ürünlerinden annesinden kalan sır gibi bahsetmiş.Ne yazık ki annemin en ufak fikri yok :)

 Aslında böylesi daha iyi ,kendim deneyip yorumlamış olacağım.Aklımda bu ürünleri almak yoktu fakat  her yerde karşıma çıkıyordu,daha fazla onları görmezden gelemedim.Eve geldikten sonra biraz daha detaylı araştırdım ve bir kaç yerde temizleme sütünün,tüylenme yaptığını okudum.

 Ne kadar doğru bilmiyorum ama inşallah öyle bir tesiri yoktur.Bunun yanı sıra devamlı(günde bir kez) kullanıldığında cildi sıkılaştırdığını bile idda edenler var :)

Ürün kremsi yapıda,bildiğimiz losyonlar gibi.Kokusu size iğrenç gelebilir ama beni pek etkilemiyor.Zira kullanırken koklamamaya çalışıyorum :)Zaten o acı badem kokusunu da ilk kapağı açtığınız an yoğun olarak hissediyorsunuz,sonra kayboluyor.


 Ama rimel çıkartırken beni hiç zorlamadı.Biraz bolca kullanırsanız tüm makyajınızı bir çırpıda çıkarabilirsiniz.Yağlandırmadığı gibi nemlendirmedi de.Hatta öyle ki,ardından nemlendirici kullanma ihtiyacı hissettim.(Cildim karma)

Yüz temizleme mendili olarak uzun zamandır Rossmandan aldığım ananaslı mendilleri kullanıyordum.Bebak temizleme sütünü alınca mendilleri de alayım tam olsun diyerek aldım ama etkisi Synergenler iyi kadar değil.

 Bir kere mendiller çok nemli değil,temizlediği doğru ama ben synergenleri kullanınca daha temiz hissediyorum.Ayrıca ananas kokusu hissetmek varken mis gibi,neden acı badem kokusuyla burnumun direği sızlasın?

Tabi herkesin cildine,tercihine,zevkine göre değişir bu durumlar ama ben bildiğimden şaşmamaya karar verdim.Aranızda Bebak ürünlerini kullanan ve olumlu olumsuz fikirlerini paylaşmak isteyen var mı?Yorumlarınızı merakla bekliyorum ...

Tum Tum dükkan güzel bir çekiliş yapıyor.Katılmak için tık tıks

Yemez bir tane daha?Nedicen başa geldi çekicen 'in hediyesi için tık tıks



Katılmak için tık tıks

Bol hediyeli bir çekiliş için tık tıks


20 yorum:

  1. canim benimde bu sorunum var.Makyajlarimi iyi cikarmiyor cogu ürün ve gözlerim oldugundanda mor oluyor :(( ama bir iki ürün tavsiye edildi bana birde onlari denemek istiyorum.Fakat gidip almak bir türlü firsat olmadi malesef.Denedikden sonra paylasirim canim belki sende yararlanirsin.Bu arada cantanin bir tarafinda benim resimlerim ve diger tarafindada anniskomla babkiskom var :DDD

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğim muhakkak paylaş çok güzel olur.Sana daha önce de söylemiştim bak göz altı morlukların az su içmenden de oluyor ya da sigara kullanıyorsun ondan.Rossmandan bilyeli göz altı rollonu al ve mutlaka kullan.Çok işe yarıyor ;)Krem rengi ambalajı var,artık buraya gelmediğini söylediler.Ama sen kolayca bulabilirsin.Annen ve baban mı?Şok oldum.Maşşallah ne kadar gençler :)Öpüyorum <3

      Sil
  2. deneyin canlarım ürünler harika:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyelim bakalım bebeğim,umarım tüylenme falan yapmaz :)

      Sil
  3. ben bayadır kullanıyorum çok memnunum ama belirteyim çok yoğun makyaj yapmam.Göz kalemi ve rimel kullanırım çoğu zaman.Onları da gayet güzel çıkarıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok yoğun makyaj yapmıyorum ozaxcım,sanıyorum yoğun makyajı da çıkartabilmek için bolabol kullanmak lazım :)

      Sil
  4. acı badem sütünü bende kullandım ama sonra bide onu arındırmak için uğraştım,eskiden yüz kremi olarak kullanırdım ama sonuçta tüyleri besleyebilir... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa yağlanma mı yaptı canım?Ben de iyi ki o problem yaşanmadı.Hatta dediğim gibi üzerine bir de nemlendiricilerimi uyguladım :))Badem yağı da tüy besliyor ya hani bence de besleyebilir :(

      Sil
  5. Ben bebak acı badem sütünden inanılmaz memnun kaldım, cidden mucizeymiş gibi geldi. Benim de cildim karma ve bunun kadar nemlendiren bir ürün kullanmadım.
    Ben de bir çok kişiden tavsiye almıştım bu ürün üzerine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben de çoğu yerde mucize diye okuduğumdan, almadan edemedim.Krem gibi kullanmadım henüz ama temizleyici olarak memnunum...

      Sil
  6. göz makyajım için ben maybelline 2 si bir aradayı kullanıyorum ve çok memnunum,elindeki ürünlerin bitince onu da deene deerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğim kullandım maybelline de ,rossman da ikili karışım halinde olan göz makyajı temizleyicilerini kullandım ama ben de yağlı bir his bıraktı.Sonra korktum göz çevremde yağ bezesi gibi minik şeyler çıkmasından :)Bu ürün yağlı olmak şöyle kalsın krem gibi ama bitsin,geri maybellinene ya da rossmandan aldığım ürüne dönebilirim :)

      Sil
  7. Acibadem sutu baya iyiymis ben de merK ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes çok memnun kalmış bebeğim sen de al,deneyelim bakalım bizde etkileri nasıl olacak :)

      Sil
  8. canım şiddetle tavsiye edeceğim bir ürün var sana göz makyajı temizliğiyle ilgili, biraz pahalı ama mercimek tanesi kadar sürmen yetiyor iki göze de aşağıda bir link de var bak derim, hiç pişman olmayacaksınız :)
    http://www.dogaleczadeposu.com/?urun-1329-INNOVA-Efficage-Gel-Goz-Makyaji-Temzleme-Jeli.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım tavsiye için teşekkürler.Innova ürünlerini çok severim zaten.Link için de sağol,elimdekiler bitsin bu ürünü de denemek isterim :)

      Sil
  9. Canım makyaj temizleme mendilinden ablam almıştı, kalite kontrolü bana yaptırdı ama ben sevmedim, sert, yeteri kadar ıslak değil bence. Tabi kokusu da var :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu ilk başta güzel geliyor ama zamanla iç bayıyor malesef

      Sil
  10. acıbadem yagından zaten bırcok kısı bahsetmısdı cok unlude cok yerde duymuştum...bilgilenmeniz acısından aynı zamanda kayısı yağı cılde cok guzel gelır, avakado artı içine bal maskesi 25-30 yas cıvarı bayanlar ıcın cok ıyı bır maske olur benden soylemesi deneyip begenmesi sizden ...nemlendırıcım ıcın bebak dusunuyorum en azından fıyat kalıte ve kımyasal oranını dusuk gordugum ıdeal kremlerden bırısı ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyeler alındı,harika oldu :)Nemlendirici gibi sürekli el altında olan ve günlük hayatımızın vazgeçilmezi haline gelmiş ürünler seçerken benim için de en önemli şey;içeriği.Ne kadar az kimyasal o kadar iyi :)

      Sil