Blog Sakinleri

14 Aralık 2011 Çarşamba

ALIX AVIEN CİCİLERİM


  
  Merhaba kızlar.Nasılsınız?Umarım mutlusunuzdur ve hayatınızda her şey yolundadır.Akşam akşam güzel bir alıx avien tanıtımına hazır mısınız?Başlıyoruz :) (Ürün swatch'ları yukardaki gibidir)

FLAŞLI

 Ojemiz küçük ama rengi pek hoş.Alıx avıen SHINE PLUS 50 numarayla tanışalım,kaynaşalım.Ben ki yeşil seven ama her tonunu beğenmeyen şahsiyet ;bu ojeyi çok sevdim.Neden?Bi kere rengi çok güzel,içimi açtı bu gri günlerde.Sonra sürüşü çok rahat,fırça bir kaç darbede boyayıveriyor tırnağınızı,boyutu ufak olduğundan rahatça çantada,cepte vs. taşınabilir,yer yer soyulan ojeler yenilenir.Kolay kuruyor mu?


  Şöyle anlatayım,başparmaktan serçe parmağa geldiğimde ikinci katı tekrar durmadan rahatça uyguladım.Ama kururken dikkatli olun çünkü iz çıkma ihtimali daima var.;İlk katta çok berrak bir rengi var sabırlı olup çift kat sürünce keyfi çıkan ojelerden.Oje fazlaca soyulma yapıyor.Kullanım ömrü en fazla 2 gün .Ojeyi sürmeden önce baz olarak golden rose calcium milk uyguladım.




Gel gelelim rimele;rimel Alıx Avıen MASCARA TWIN .Özelliği şu;bir tarafı siyah ,diğeri yeşil.Bu ürün green olan.Adı üzerinde yeşil :)Alırken dikkat edin farklı bir renkle karışmasın.Sabah paketi açar açmaz ilk önce yeşil rimeli sürdüm,denedim.Ben ki kesinlikle renkli rimel sevmem ve kullanmazdım,ürün hoşuma gitti.Ama hala renkli rimellerin gereksiz olduğunu düşünüyorum.

Renkli rimel kullanmayı seviyorsanız denenebilir.Siyah kısmına gelirsek siyahlığı çok iyi.Ama iki kat uygulandığında gün içinde dökülme yapıyor.
Son ürüne gelirsek; ALIX AVIEN RUJ 119 NUMARA,üzerinde alıx avien lipstick yazıyor.Gri bir ambalajı var.Kırmızı rujları çok beğenirim ama başkasında :)Yakıştıramıyorum kendime nedense.Ama bu ruju şöyle sevdim; rengi tam kırmızı değil ama tarif edersem;bordo yansımalar içeren,bakır parıltılı kırmızı ruj :)

Çok farklı bir rengi var ve hoş duruyor.Yalnız nemlendirmesi (kış ayındayız ,dudaklarımız yaza göre daha kuru) biraz daha fazla olabilir.Ben Vanilya kutudan çıkan sos'i uyguladım baz olarak sonra sürdüm,daha hoş göründü.Yılbaşı için ruj arıyorsanız bir gidin deneyin ;)




Selma Hanım'a Teşekkürler :)Bu güzel ürünleri denemekten çok keyif aldım...

6 yorum:

  1. Özellikle ojeye bayıldım.Hepsini güzel günlerde kullan :)

    Blogumda bir çekiliş yapıyorum.Katılırsanız çok sevinirim.

    http://kozmookolik.blogspot.com/2011/12/kozmokolikin-ilk-cekilisi.html

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullan canım...

    YanıtlaSil
  3. Kozmetik perisi;Teşekkürler ;)

    Kozmokolik;Yeşilin tonu çok cıvıl cıvıl ben de sevdim ojeyi :)Çekilişe katılamyı çok istedim ama facebook falan durumları olunca katılamıyorum malesef kullanmıyorum öyle şeyleri ben :(

    özge;Çok daha güzelleri sizlerin olsun inşallah :)Teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  4. rujun rengi pek hoş diğer ürünlerde süper görünüyor kuzum güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım.
    Ruju ve rimeli beğendim :)

    YanıtlaSil