Blog Sakinleri

29 Ekim 2011 Cumartesi

OJE CENNETİM / YEŞİL VE MAVİLER


  Merhaba fıstıklar :)Hepimiz süsü püsü , güzel olmayı seviyoruz ama bir kızın olmazsa olmazı benim için öncelikli olarak oje :)Tabi seven var sevmeyen var,hatta gereksiz bulan var,hiç çıkartmayan var :)Öyle ya da böyle yeni bir oje gördüğümüzde hangimizin içi gitmiyor ki ?

  Şahsen ben yarın olsa da en yakın mağazaya atsam kendimi bulsam aynısını derdine düşüne bir deliyim :)

  Ben de dedim ki bu kadar ojem var madem ki sayısını bilmesem de gözüme çok görünüyorlar :)Hiç hepsini gösterebileceğim bir post yapmamışım.Zamanı geldi diye düşündüm ve buyrun karşınızda BENİM OJE CENNETİM :)Nacizane efenim öhöm :))


 Gelin sırayla sol baştan sağa doğru sayalım :) Alix avıen 217 , Goldenrose 225,  Flormar 424 , Canım nimo'cumun hediyelerinden biri Gabrini summer edition M11 , Gece mavisi deniliyor sanırım siyahımsı bir mavi çok güzel duruyor Goldenrose 53 , Gabrini diamond D 64 , Goldenrose 204 , Goldenrose 52 , Pasific gabrini 66 , Colleen 36 , Gabrini elegant M02 , Flormar 423 , tek lacivert ojem olur kendileri Flormar 398

  Bakalıım böylelikle kaç ojem varmış, hangi renkler eksik, hangileri gereksiz görmüş olacağız hep beraber :)

4 yorum:

  1. Tam 4 ojemin aynısını gördüm:) Hadi diğer renkler de gelsin hadiii:)

    YanıtlaSil
  2. ben böyle renkli ojeler alamıyorum ne yazık ki ühühühühü.kamuda çalışıorum ya dakkasında ihtar alırım:))ama hafta sonları kaçamak yaptığım oluyor,siyah,çamur rengi,mor sürüyorum arada:)))seninkilere bayıldım özellikle yaldızlı olanlara:)))

    YanıtlaSil
  3. mavi ve yeşil tonundaki ojeleri erkekler sevmese de ben inatla sürmek istiyorum, bence hepsi mükemmel görünüyor :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Özellikle laciverte yakın mavilere-parlak koyu lacivert ve mavilere bayılıyorum :)

    YanıtlaSil