Blog Sakinleri

16 Ekim 2011 Pazar

FLORMAR 413/ALIX AVIEN 245

  Kahverengi ve tonlarını hep sevmişimdir.Fakat oje olarak beyazdan çok,bu tarz kırık tonlu,beyazımsı renkleri daha çok tercih ediyorum.Daha önce de bahsettiğim üzere ojelerim ; kahverengi olan FLORMAR 413, DİĞERİ ALIX AVIEN 245.

  İkisi de çok sevdiğim renk tonları ve bugün sanırım kahverengi günümdeyim :)Sürdüm ,çıktım ;gören herkes ikisini de sordu :)Fakat tırnaklarımdan birisi bu yoğun tempoya ayak uyduramadı :)bknz:işaret parmağı :)Aceleyle sürdüm ama ne dersiniz hiç de fena görünmüyor :)



Bir süre önce iki tırnağa vurgu denemesini yapacağımı söylemiştim.Ben bu uygulamayı da çok sevdim ;)

4 yorum:

  1. İnanmıyorum yaa:)) Ojelerin markaları da aynı olsa anneme gidip soracaktım benim kayıp bi ikizim mi var diye:)) Ruh ikizim :)

    YanıtlaSil
  2. :)Şaşırmıyorum ki ben artık :)Canım benim ya :-*

    YanıtlaSil
  3. ben beğendim,değişik olmuş,sana uzun tırnak yakışıyor bu arada:)

    YanıtlaSil
  4. hahaah güzel olmus cnm hemen aklima kinder cikolatalari varya o geldi :DDD
    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil