Blog Sakinleri

17 Ekim 2011 Pazartesi

DIY projects

  Olamaz mı?Olabilir... :)

_mg_1574_large
Bigudileri alıp kolye yapabiliriz.İşe yaramıyor,kullanmıyorum,atmam gerekiyor yok :)
Tumblr_lr19tibgop1qew6kmo1_500_large
Sıkıldığımız ayakkabılarımızı,bir gazetenin üzerine koyup, rastgele boyalar sıçratarak boyayabiliriz :)
Loveaestheticsdiybackseemtights_large
Bu sezonun modasına uyarak,çoraplarımızı boyaybilir,tek bir çizgi de çekebiliriz...
Tumblr_li24n2vqg61qfvuj8o1_500_large
Evdeki sandalyelerden mi sıkıldınız?Lazım olan tek şey; ahşap boyası...
Ombre-hair_large
Tek yapmamız gereken ; siyah bir kurdele bulmak :)
98716327_urw9r7hd_c_large
3 kutu boya  kalemi :)Sonuç;eşi benzeri olmayan bir tablo ...
Tumblr_lp14y669en1qb34n7o1_500_large
Gazetelerimizi atmıyoruz meleklerim :)

5 yorum:

  1. hahaah harika bunlar en cokda tabloyi beyendim valla bende yapacagim :D cok iyi bir fikir neden bunu düsünemedimki
    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Fıstığım benim bu arada kombinine de baktım harika görünüyor :)Yorum yazmak istesem de ıd de sorun var sanırım olmuyor :)Tablo dimi :)))

    YanıtlaSil
  3. cnm sorun nerde bende anlamadim :(herkes yazabiliyor senden haric :(( ama yinede tskler cnm evettt tablooo :DDD

    YanıtlaSil
  4. ben gazteden gülleri çok sevdim:)bu arada google chrome'u veya firefox'u kur bilgisayarına,onun üzerinden güzelgülüme yorum yazabilirsin.ben öyle yapıyorum:))

    YanıtlaSil
  5. tskler fistiklar :DD harikasiniz :DD
    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil