Blog Sakinleri

26 Ağustos 2011 Cuma

Tırnakları Beyazlatma Yöntemleri

  Ben ki ojeleriyle aşk yaşayan bir kız aaa bugün bir de baktım ki tırnaklarım alarm veriyor hii aman yandım !!derken hemmen koştum gittim bir kaba zeytinyağı+ılık su karışımını hazırladım yarım saat ellerim içinde ,yetmedi bir de yarım limonu aldım tırnaklarımı ovaladım beş dakika kadar deneyin farkı hissedeceksiniz ;)



  Biraz nem kazandılar ama yeterli değil tabiki bahsetmiştim benim biricik oje çıkarıcım bitti diye e haliyle üşengeçlik yaptım şelale aseton kalmış kıyıda köşede kullanıyım dedim al bakalım sen misin üşengeçlik yapan :)Tırnaklarım isyan etti :( Yok yok bildiğinden şaşmamak gerek!!Her neyse bu karışımı yaptım baktım yetmicek napayım napayım??

  Dedim kızım nasıl unutursun golden rose calcium milk !!!Doğru ya hem tırnaklarımı besleyen hem de ojemsi görüntüsü olan bir ürün yani kısaca sizlerle oje postu paylaşmaya çok istekliyim aslında ama durum bu biraz toparladı çok şükür tırnaklarım böyle bir kaç gün bakımdalar şekercikler :)daha önceden de paylaşmıştım bu ürünü merak edenler tıktıkss bu da tırnaklarımın şu anki hali :( zamanla düzelcekler ...

  Son olarak ola ki başınıza bu tarz birşey geldi yahu dolapperisi/süslü ve pembe dünyam iyi diyorsun hoş diyorsunda biz nereden bulalım bu zımbırtıyı sana demesi kolay demeyin sakın heaa üzülürüm :)Çünkü ben sizi de düşündüm güzellerim formülleri nette araştırdım buldum yaptım deneyin farkı hemen olmasa da bir iki günde hissedeceksiniz veriyorum o sihirli formülleri :))

  Tırnaklarınızı, her gece yatmadan evvel yirmi dakika yarım fincan ılık zeytinya­ğı,yarım limon suyu karışımı içinde tu­tun. Kısa sürede güçlenip sertleştikleri­ni göreceksiniz. Bu tedavi tırnaklarda görülen beyaz noktalan da yok eder.



  Ayrıca en iyi nem kazandıran bakımlardan biri de vazelin.Vazelin ya da iyi bir nemlendirici kremi yatmadan bolcana sürün tabi çok da abartmayalım güreşe çıkmıyoruz :))Sonra içi pamuklu bir eldiven ohh sabaha görün yumuşacık elleri :)Ayaklar için de aynı bakımlar yapılabilir ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder